Tuesday, May 25, 2010

Kevadised õied

Olnud paar kaunist ilma meelitasid õue!

Otsisin välja Elisabeti juukseklambrid, mis said tehtud  suviste pidulike taaskasutuskomplektide juurde ajakirja Käsitöö kaastööna.Tegime need ikka koos Iraga, nagu ka kogu selle väikese taaskasutuskollektsiooni. Kellel huvi, siis julgustan oma riidekappide sisu veidi tuulutama ja tõesti, lastele meeldivad sellised looga riided!
Et Käsitöö ilmub ka soomekeelsena, siis siin toreda pealkirjaga lastelehekülg!




Siis ei suutnud vastu panna ja sokutasin lillekasti õite vahele veel lapse kaelaehted!

Madli, mu vanem tütar, pidi jälle klõpsutama emme rõõmuks pilte lilledest ja nipsvärgist:) Milleks siis veel üürike lilleilu, kui mitte imetlemiseks koos sõpradega!

6 comments:

  1. Lilleke rohus, armas.Ira

    ReplyDelete
  2. Lilleke rohus jah:) Hea Madli pildistas!

    ReplyDelete
  3. Nii armsad klambrid ja kaelaehted! Minu arust võiks kõikidest nendest riietest midagi uut teha, mida pole kantud juba kolm aastat ja rohkem. Siis on tõenäoline, et neid selgapanemine sellisel kujul enam ei ohusta ja nad võib tõsta kasti ümbertöötlus. Ühe teksaseelikuga juhtus mul aga nii, et sealt kastist avastasin ta enda jaoks uuesti ja nüüd tundub ta mulle justkui uus. Kas see on ka taaskasutus?
    Igal juhul on sinu taaskasutusideed alati väga põnevad ja ilusad nagu näiteks ülalpool olevad komplektid.

    ReplyDelete
  4. Lemmi, aitäh!Mina omakorda fännan Sinu põnevaid ideid! Arvan ka, et väga ruttu ei maksa omaenda pere rõivatükkidele kääridega kallale minna, mine tea, millal veel miski sobib! Aga kui ikka näen mõnes kaltsukas väärt materjalist paarikroonist "kaltsu", siis... Oh, kui suur võiks olla üks õige ümbertöötlusse mineva kraami kast? Vist peaks olema uksega (no mulle kuluks üks lisakuur veel keldrisse seks otstarbeks küll ära).
    Sellisest "kastist" oleks mõnus üht-teist uuesti avastada.

    ReplyDelete
  5. Meie poes on see ajakiri küll, vaatasin seda jah. Pilt on kuidagi lõbusaks vanamoodne :)

    Kaelaehted nii ilusad :)

    ReplyDelete
  6. Maahiska, mulle tulevad ka silme ette vanad fotod, kus fotograaf on sättinud kõik vahvatesse poosidesse ja siis vaadatakse tõsiste nägudega kaamerasse!

    ReplyDelete