Thursday, April 8, 2010

Siksakid ja täpid

Vest, kellegi poolt hoole ja armastusega kootud, kantud ka tublisti. Mulle jäi ta silma Jaama turul ja võtsin kohe koju kaasa. Peale põhjalikku pesu ja kerget vanutamist on vestist saanud randmekott. Vooder on jälle naturaalsest ja tugevast toorsiidist. Luksuslik sisu villase kesta sees!

Selline  üsna mahukas ja lahe kott tuli välja, ka igapäevaseks kasutamiseks tundub üsna sobivat.


Ja müts on tegelikult talvine, kahekordsest Novita Princessist heegeldatud. Poolkindad ostsin Teopesast Madlile jõuludeks. Need on Liina Veskimärgi-Iliste loomingust.






5 comments:

  1. Niivõrd armas randmekott! Talvine müts on samuti imeilus :) Mulle hakkavad need randmekotid järjest enam meeldima ... ja kuna ma neid ise teha ei oska, siis ... ma tean, kust ma endale üht paluda-tellida saan ;) Need on Sul võrratult armsad!

    ReplyDelete
  2. oi kui ilus kott! värvid on jube mõnusad.

    ReplyDelete
  3. Triinu! Aitäh Sulle, a vaata ajakirja Käsitöö talvenumbrit, sealt leiad lõike ja väikese õpetuse ka, proovi teha. Selline lihtne tegemine, kui miski tundub keeruline, siis kirjuta:)

    Tänan Marre, need värvid võlusid mind ka!

    ReplyDelete
  4. Ma nägin küll lõikeid Käsitöö talvenumbris ;) Aga ma ei tunne end selles tugevana. Pealegi Sinu tehtud randmekotti oleks mul suur au kanda! Küllap ma kirjutan Sulle peagi ;)

    ReplyDelete
  5. Sellist vesti poleks minagi suutnud kuhugi jätta! Kott on väga ilus!

    ReplyDelete