Tuesday, April 6, 2010

See on lill

Kevadine lill...


Lillebarett. Rõõmus ja kevadine! Hiljaaegu tuli mulle külla Kersti  ideega lillebaretist ja just selliste armsate lõngadega.  Kolm tokki pehmet itaalia lõnga Lianni poest, mille koostis 70% kidmohääri ja 30% siidi (küll mulle meelde tuleb, kuhu ma etiketid panin). Ja et võiks teha tema tütrekesele ja Elisabetile ühesugused kevadmütsid.
Heegeldasin  kahekordsest lõngast ja ühele mütsile kulus peaaegu 3 tokki. Esimene barett sai valmis ja meeldis Kersti tirtsule väga.


Siin on pildile püütud Elisabeti barett. Kui selle valmis olin heegeldanud, teatas ta mulle, et see talle ei meeldi (esimene veel meeldis....paar päeva tagasi!)

 

Kui talle sai lubatud, et rohkem ta seda pähe panema ei pea, läks tuju veidi paremaks:)



Täna, kui neid pilte vaatasime, arvas ta, et tegu on vist hoopis teise mütsiga, millel pole nagu vigagi. Kõlbavat kanda küll....

18 comments:

  1. Nii kevadine! :) Punane oleks roos, sinine hortensia, kollane nagu kevadene nartsisspõld...... Hea idee!!!

    ReplyDelete
  2. Armas kevadine barett! Ma esimese hooga ei saanud arugi, kuidas ta tehtud on, jupp aega vaatasin kohe :)

    ReplyDelete
  3. Ilus barett! Värvikombinatsioon - roosa, roheline, valge on minu lemmik.

    ReplyDelete
  4. Maahiska, tuli jah kevadine nartsissipõld mullegi kohe silme ette, aitäh!
    Tänan, Monika ja Külli:)
    Monika, lihtne iseenesest, eks ole! Esimese bareti juures veel kahtlesin, kas saab servani ühes mustris heegeldada. Aga kasvatamine ja kahandamine vormis kuidagi väga lihtsalt bareti valmis.
    Külli, leidsingi nüüd Su blogist imearmsa vesti pea samades toonides, tõesti veetlevad.

    ReplyDelete
  5. Niiiiiiii armas barett!!!!!!
    Mu lemmikvärvid!

    ReplyDelete
  6. Nii armas barett ja milline šikk mantel selle juurde. Rõõmus ja kevadine!

    ReplyDelete
  7. Väga vahva tegumood ja värvid on toredad!

    ReplyDelete
  8. Võrratu barett! Huvitav idee ja tegumood! Ja muidugi värvitoonid on kevadiselt armsad :)

    ReplyDelete
  9. Aitäh teile!

    Need kevadised värvid võitsid minu südame ka esimesest pilgust!

    Elisabet palus veel üht lillemütsi(!),seekord sellist munakoorepoolikut. Kui kaks lillekat heegeldasin nr 3 nõelaga ja kahekordsest, siis nüüd võtsin ühekordse Kid mohääri ja nõela nr 1,5.

    ReplyDelete
  10. Jõudu uue mütsi heegeldamisel, ootan juba tulemust ;)

    ReplyDelete
  11. Sa juba tead, et mulle see müts meeldib, aga veel enne suurt suve ootan seda toredat edasiarendust, millest rääkisime. Muidu teen enne ära :P

    ReplyDelete
  12. Oi Liana, siis pean pikema sammu võtma:)

    ReplyDelete
  13. Ah kui ilus! Ja need värvid...hüatsindi lõhna on tunda! Väikese mütsiomaniku ja modelli vahelduvad soovid on ka nii armsalt tuttavlikud :)

    ReplyDelete
  14. Julika, selliste lilledega kataksin oma õuemuru, on teine veel nii tohletanud!

    ReplyDelete
  15. Imearmas barett! Tahaks endalegi! Sul on üldse väga kaunid ja korrektselt vormistatud tööd, silm rõõmustab.

    ReplyDelete
  16. Aitähhh Sulle triibik!
    Kui esimese bareti väikese omaniku emmele üle andsin, surus ta selle vastu rinda ja teatas, et see on nüüd tema oma. Nii et...:)

    ReplyDelete
  17. Väga rõõmsameelne ja lahedalt reljeefne barett. Väikestele tüdrukutele just sobiv ning pole ka liiga roosa. Mulle küll meeldib ja kannaks ka. :)

    ReplyDelete
  18. Liselotta, tänan armsate sõnade eest!

    ReplyDelete