Monday, April 12, 2010

Piibelehekindad




Kevadised kindad ei  kata kauneid käsi!
Kudusin need piibelehemustriga kindad Kerstile, kes leidis nende jaoks oivalise lõnga - 70 osa  kidmohääri ja 30 osa siidi.  Selline lõng lausa paitab käsi.

Mustriks valisin õiteta piibelehekirja. Kui kindad valmis said, tundus meile mõlemale, et midagi nagu oleks veel puudu ... pärlid muidugi.  Õnnekombel mahtus see imepeenike kidsilk lõng pärlinõela silmast läbi ja seega said pärlid tikitud lõngaga.

Mantlivarruka alt ei paista kahjuks äärepits, mis sai kootud haapsalu salli reegleid järgides eraldi ja siis külge silmatud.

Poolkinnaste juurde kudusin ka väikese bareti. Selle pildile püüdmiseks jäi mul seekord, kui Kerstiga aias märtsikellukesi imetlesime, lihtsalt oskustest vajaka. Aga muster sai samuti pitsiline ja pärleid lisasin peoga!

6 comments:

  1. Hellivad ja võluvad! Kui nad aianduses kasuta usaldab ... :D Minu ema värv jälle, pehme violetne värv...

    ReplyDelete
  2. Ma tean millest Sa räägid :) Kidsilk on võrratu kooslusega lõng ja tulemus saab alati kaunis ning luksuslik. Nii ka Sinu kootud randmesoojendajad! Ja õiteta piibelehekirjaline muster on nii armas :)

    ReplyDelete
  3. Aitäh Teile, Maahiska ja Triinu. Nii raske on oskamatul (minul siis seekord) pildile püüda selle lõnga ja mustri võlu...

    ReplyDelete
  4. Ilus värv ja lõng on üliväga mõnus. Mina kudusin sellisest terve suure salli.Kahju, et pildilt ei paista ülemine osa, see on veel kindlasti eriti uhke.

    ReplyDelete
  5. Oi - need kindad mulle meeldivad! Imearmsad!

    ReplyDelete
  6. Tõrvalill, Sinu sall on kaunis!

    Tänan Siret:)

    ReplyDelete