Wednesday, April 28, 2010

Piibelehekindad baretiga


Enne kaablite triibustamist kudusin Kerstile  kevadise baretikese  ja poolkindad. Tegime neist tema juures paar klõpsu ka. Ei ole see pildistamine kerge töö -  imetlen kauneid fotoseeriaid blogides,  mõtlesin kaua, kas panna siia  neist veel mõni mu oskamatu pilt. Aga et eelmisel korral jäi objektiivi ette vaid osa kinnastest ... las nad siis olla siin. Pärast hea meelde tuletada, mis tehtud.

Baretti alustasin soonikuga ja edasi kudusin lehemustrit  ning siis hakkasin kahandama nii nagu parasjagu  õige tundus,  õpetust pole sellise mütsi kudumise juures vaja, sest iga lõng ja olemasolevad vardad on erinevad. Õnneks tuli  välja selline petit beret, nagu ette olin kujutanud.

















Kerstile, kes käsitööd armastab, on  rõõm jälle midagi uut teha! Ütlesin talle juba, et ta on nüüd üks minu kolmest muusast. Teised kaks on muidugi mu armsad tütred.

Veel on mul hea meel, et pildile jäi ja Liisu Arro kirssidega vaagen. Olen Liisu loomingu austaja ja kuigi mul endal pole veel tema kauneid töid, imetlen neid Kersti juures. Selle vaagna juurde tõi ta eile Liisu ateljeest veel hiigelsuure kaanega kausi - lihtsalt võrratu!




13 comments:

  1. Suurepärased pitsid! Rüüsid on ka nii ilusad.

    ReplyDelete
  2. Heli, imearmsad asjad seekord välja kukkunud! Barett on ka täpselt selline,nagu mina kannaks-mitte liiga suure äärega !...ja pärlendab ja puha;)
    p.s...ja Su piltidel pole häda midagi-kõik põhiline on ilusti välja toodud!!!
    p.p.s Liisu keraamika jäi kohe silma...:)

    ReplyDelete
  3. Armsad sõbrad, tänan!
    Mulle ikka muidi mu hea tütar teeb oma poisi fotokaga pilte, siis pole muud muret, kui pane asjad valmis. Nüüd aga - kus ja kuidas, uhh!

    ReplyDelete
  4. Pildid on kenad :) Neil pole küll häda midagi. Nii kenasti annavad emotsiooni ja ilu edasi! Suurepärane ja ilus!

    ReplyDelete
  5. Minu arust ka väga armsad ja asjakohased fotod.Sinu petit beret on õrn ja naiselik. Kui nüüd prantsuse keelt edasi kasutada siis oskan öelda nii: J´adore!
    Ma kohe vaatasin seda keraamika lehekülge. Ma ei teadnud varem Liisu Arro töid, aga need on tõesti nii kaunid.

    ReplyDelete
  6. Jääb varasematega vaid nõustuda! Imekenad asjad, suurepärased fotod, tekib soe ja mõnus tunne :)

    ReplyDelete
  7. Lemmi, Ann! Mul nii hea lugeda Te sooje sõnu. Ei põe enam noid pilte vaadates ...
    Ja Ann, ma olen Kalmeri fänn esimesest hetkest, kui teda nägin:)

    ReplyDelete
  8. Selle kõige kohta on üks asjakohane sõna: "udupeen!"

    ReplyDelete
  9. Imeline komplekt! Pole enne midagi nii naiselikku ja õrna juhtunud nägema. Blogi on ka väga inspireeriv. Tänu Teie kommentaarile leidsin. Aitäh!

    ReplyDelete