Wednesday, April 21, 2010

Meite mustreid - rahvusmustrites võrgukaablid


Kas oleme e-riik? Räägitakse, et jah ...  Oma kultuuripärandit hoiame ka.

Marial oli idee. Teha üks kingitus, millel on oma lugu rääkida ja millest ka kasu oleks.  Olemas oli ports netikaableid ja mõte, et need võiksid olla rahvuslikes värvides. Minu poolt oli juba edasine.  Kuidagi iseenesest sündis mul mõte,et kõige parem oleks rüütada netijuhe just villasesse, mitte maalida triibustikku värvidega peale vms.  Siis saab tõepoolest selle õige emotsiooni  - meie esiemade seelikukirjad kaunistamas asist internetijuhet- kätte ja kasutada villast lõnga tundus kõige õigem!  See oli põnev töö,  mis päädis esialgu 300 (peris ära väsitas!,  õnneks aitasid  Madlike ja tema sõber Tarmo) internetikaabli  riietamisega meie rahavariideseelikutriibulisse villasesse.

Ülaloleva pildi netijuhe saanud ümber Jõhvi naise seelikutriibustiku.


Siin veel üks triibuline  Kadrina värvides.


Kogu see protsess oli mulle väga huvipakkuv ka seetõttu, et osalen projektis Käsitööga tööle. Käime koos Eesti Rahva Muuseumis. Kunagi ammu töötasin ma Tallinna Linnamuuseumis, olin siis paras plika, kuid ERMis tunnen end taas nagu neil aegadel.
Mais saab see koolitus  läbi, osalejad peavad esitlema oma toodet. Valisingi selleks triibuseelikumustritesse rüütatud internetijuhtmed. Olen idee autorile väga tänulik, et ta lubab mul selle projektiga edasi töötada.


Siin on üks juba kasutuses. Muidugi mu oma süleraali küljes ja muhu värvides, et ikka sobiks ... :)



11 comments:

  1. See on imetore idee!Need juhtmed näevad vahvad välja ja ma arvan, kui vahel arvuti ees istudes mõttelõng katkeb, siis sellist juhet ümber sõrme keerutades tuleb kohe uus ja veel parem mõte.
    Sa oled teinud sel ajal, kui mu arvuti katki oli nii palju toredaid postitusi seentest ja kõrvarõngastest ja sallist ja veel muudki. Nii tore , et saan nüüd jälle seda kõike , mida sa teed, imetleda.

    ReplyDelete
  2. Nii hea idee!!! Meil on laua all üks kohutav hunnik kaabelid - nad võis kaunistada kül!

    ReplyDelete
  3. Lemmi, tore Sinust jälle kuulda! Loodan, loodan väga, et olete veest jagu saanud...

    Maahiska, Su eesti keel on kõrgtasemel, tõesti!

    ReplyDelete
  4. Nii sümpaatne ja soe ja mõnus ja...

    ReplyDelete
  5. Rõõmsad triibumustrid juhtmetel on nii armsad, kodused ja soojad! Suure tööga oled valmis saanud!

    ReplyDelete
  6. Nii tore idee! Kui tavaliselt tahaks kõik juhtmed kuhugi peitu panna, siis selliseid eksponeeriks uhkusega!

    ReplyDelete
  7. Tänan Leina Neima,Triinu ja Monika! See on supertore,et villajuhtmed teile meeldivad!
    Loodan, te sama rõõmsat üllatust said ja saavad kogeda ka Nato kohtumisele tulnud ajakirjanikud, kellele need kasutamiseks kingiti!

    ReplyDelete
  8. Põnev ja ilus teostus, kihvt!
    Ette kujutades: üritan sahtlitest leida "õiget" kaablit- ahhaa, data transfer kaabel pärnu mustris, netikaabel valga jne. Lisaks tuba säraks rahvusmustritest... . :))

    ReplyDelete
  9. Nele, aitäh! Triipkoodiga kaablid:)

    ReplyDelete
  10. Ossa! Kui äge! Koguaeg mõtlen, et kuhu veel võiks rahvusmustreid peale maalida, või sisse kududa, aga see on ikka tipp! Mida küll need inimesed söövad, kellel nii head ideed tulevad?

    ReplyDelete
  11. Kiku, aitäh lahedate sõnade eest!:)

    ReplyDelete