Friday, April 30, 2010

Klotsikesed

Ma olen Lini suur fänn. Sain temaga tuttavaks Tartus ja olen selle tutvuse üle väga õnnelik. Tema loomingust kiirgab ilu. Vaadake vaid tema imelisi ehteid Disainimajas. Ostsin tema käest just sellise  kauni punastest  kuubikutest kaelakee. Ja siis veel punase puust pärliussi. Mõlemad ehted on lihtsalt vaimustavad, ideee ja teostus - geniaalne. Juba nägin kuskil blogis tema pärliussi täpset koopiat ka:)!
Usun, et Lin oma uue puidust ehete kollektsiooniga on minusugustele meisterdajatele jälle uue suuna kätte näidanud :D

Tegin puust kuupidest (mida ma enne tema ehete nägemist iial poleks taibaud osta!!!) mõned kõrvakad. Klõbisevad nii mõnusalt ja kuigi siin piltidel panin nad puusse, siis kõrvas on ka väga lahedad.

5 comments:

  1. Nii võrratud klotsikesed! Puidust ehted on tõesti vahvad. Minu arvates on nendes jõudu, hingejõudu.

    ReplyDelete
  2. Triinu, aitäh! Ma ei osanud seda tunnet, mis mind valdas, kui sain Lini ehteid esimest korda oma käes hoida, sõnadesse panna. Sa leidsid täpselt õiged sõnad. Soojus, jõud ...

    ReplyDelete
  3. Väga armsad kõrvarõngad! Olen minagi Lini ehete ja ka muude tema tehtud asjade imetleja :)

    ReplyDelete
  4. Monika, kallasin endale soetatud puust kuubikud taldrikule ja lihtsalt vaatasin ja nautisin. Mu seitsmene tirts meisterdas ka juba neist endale suvise kaelakee:)

    ReplyDelete
  5. Aitäh, Heli, aitäh, Monika! Hea on lugeda, kui kellelegi meeldib, mis mullegi meeldib :) Jah, tõstkem alahinnatud puupärlid au sisse!

    ReplyDelete