Saturday, March 6, 2010

Kollane ja pruun

 

Täna vaatasime ära Alice Imedemaal. See värvide pillerkaar, kostüümid, fantastiline! Ja Emma Leppermanni butiigis toimus reedel vot selline üritus. 

 

Kuidas mulle meeldisid küll Alice kõik maitsekates värvides kleidid, siiski Kübarsepp oma erilisusega trumpas kõik üle.  Mina kahjuks proovin pea alati värvide valmisel jääda alateadlikult, enamasti küll väga teadlikult hea maitse piiridesse, vahest siiski kaotan valvsuse, nagu nende kedridega siin... 

Materjaliks Abakhanist ostetud pruun mohäär, mille tokkidel polnud ümbriseid, tundub aga olevat vähemalt 50% mohääri. ja kollane pits on Novita Princess Mohair.
Koos selliste kedridega võib varsti kingad jala otsa lükata, kevadine  ja samas mõnusalt soe.



6 comments:

  1. Aitäh Triinu!:) Sa oled ka värvidega mässanud, tore pross!

    ReplyDelete
  2. Lihtsalt imemõnusad :)
    Heli, tänud heade ja armsate sõnade eest meie päeviku kommentaariumis. Mina omakorda käin siin Villateel... paitamas ja soojendamas omi meeli, aitäh!

    ReplyDelete
  3. Meie käisime ka filmi vaatamas ja need värvid olid nagu vesi minu veskile. Ja seal on minu meelest nii hästi näha kui lai on tegelikult see heamaitse vahemik. Igale kandjale just see temale sobiv ja tema karakteriga sobiv.
    Sinu tehtud kedrid ahjuõuna või tiramisu karva on täiseti heamaitse piirides ja annavad nendega sobivale riietusele just viimase lihvi.

    ReplyDelete
  4. Kui vaid keegi peale mu tütre ja ta sõbrannade neid kanda julgeks:)

    ReplyDelete