Monday, March 15, 2010

Seal kusagil on kevad!



                      Seal kusagil on kevad! Kuigi öösel oli pakane ja lund sadas jälle juurde.

Mohäärbarett on ikka Novita Princess, nad ei tooda seda enam, pean vist ära ostma viimased tokid, mis veel poeriiulitel leida:(.  Kahju, meeldib see lõng.
Ploomikarva mütsi heegeldasin vanadest varudest leitust, tundub olevat ikka üsna vintagelõng, pidin läbi pesema, muidu keelduti pähe panemast (no eks ma oleksin pidanud ise taipama seda teha!).

Kaunid nukuportreega kõrvarõngad ploomivärvi mütsi juures on teinud Einike Seiko, leidsin need Tartust, kohviku Elushetked vidinatekapist, mille riiulitel avastasin tema ehted. Praegu seda kohvikut seal pole enam, uus omanik aga pakub kohvi ja kooki edasi teise nime all. Vist on kohvik Karlova. Ei tea, võrreldes Elushetkedega tundub kuidagi ilmetu.

6 comments:

  1. Ma olen kindel, et kevad on. Päike ju muudkui paistab... aknast sisse :). Ja lilled muudkui kasvavad... ilusa mütsi peal...

    ReplyDelete
  2. Oi, see mohhäär mõjub tõesti mõnusalt,kahju et lõpetatakse. Ilusad...;)

    ReplyDelete
  3. Oo jaa, kevad pole enam sugugi kaugel... vähemalt kalendrikevad :)) Õnneks suudab päike hoolega lund sulatada ja küllap see külm ka ükskord möödub. Mütsid on armsad!

    ReplyDelete
  4. Iga päeval uus müts! Mul on suur karp täis mütsid ja rättid - ja kassid seal ka magavad :-D Kunagi ma hakkan kassid peas külale minema :-D

    ReplyDelete
  5. Teie armsad sõnad sulatavd lume!!!

    ReplyDelete
  6. Mõnus tunne on neil piltidel, lausa kumab seda päikesesoojust põselt ja müstid on armsad.

    ReplyDelete