Thursday, February 25, 2010

Võta kaks kampsikut ... ja üks vana seelik

 
Et siis mitte ainult väikestele tüdrukutele! 



Selle kleidi tegemisel läks vaja kahet villast kampsunit, villast kalasabamustriga seelikut ja halli paela, mille tegemiseks Ira kasutas ära minemaviskamisele määratud kangaribad.  Ja saigi selline mõnusalt vaba joonega kleit. Aga ... ega siis kahest kampsunist vaid üht kleiti ei tasu tegema hakata. Kasutasime ära kõik tükid ja saime veel kaks kleiti, neist üks sai alumiseks osaks minu kontoriseeliku (mul pole ju selliseid enam vaja:), teine aga minu ema antud kauni täissiidise kangatüki, mis tal ammu kapinurgas seisis)! Neid kleite aga pole veel pildile võetud, eks edaspidi.

Aitäh Evele, meie modellile!

2 comments:

  1. Väga põnev pihikkleit! Mulle väga meeldib see hall pael, teeb kleidist tõelise kunstiteose!

    ReplyDelete
  2. Aitäh, nii põnev oli neid materjale kokku sobitada ja ära kasutada pisut vanamoodne seelik, olen ise ka rahul tulemusega.

    ReplyDelete