Saturday, February 20, 2010

Rohekas kleidike


Selle kleidikese tegime Iraga Erika lapselapsele jõulukleidiks, sestap sellist värvi materjal valitud said vanaema varudest. Passeosa on seekord selleks puhuks vilditud villaloorist. Kampsun polnud  villane, hoopiski mitte ja mõnusama tulemuse saamiseks kasutasime  ära ilusa vana puuvillase kardinakese või voodilina?, millest tegime voodri, mis kelmikalt kleidi alt välja piilub. Triiburiide riba kautada ei saanud, kuigi  fotol paisab, liiast jäik sünteetilise kampsiku kõrval.


Selline sai siis kleidike kolmeaastasele tirtsule.

6 comments:

  1. Oi, Sul on jälle nii imeline kleidike blogis :) Sa oled super kleidimeister!!!

    ReplyDelete
  2. Sa tuled arvatavasti hästi toime õmblusmasinaga :) Mul on üks hirm õmblusmasina vastu! Olen kül õmmelud kiriku tekstiilid 20 aastat tagasi, aga se pole mu soosik tegemine....

    See on tore kleidi!!

    ReplyDelete
  3. Maahiska, ei mina tule toime sellega, minu sõber Ira õmbleb kokku ja riidleb, kui mina valesti lõikan välja midagi. Koos temaga teeme noid kleite. Mul on kodus sellinne vana-vana õmblusmasin, millega ei saa midagi teha. Aga Sa õmblesid ju tütrele selle imelise pulmakleidi!

    ReplyDelete
  4. Tütar ise peaasjalikult õmbles pulmakleidi, ma ainult aitasin... mul on trauma! Tema on kannatav ja hoolikas. Planeerimine ja õpetamine on mun talent ;)

    ReplyDelete
  5. Planeerimine ja õpetamine... mul on ka see talent!;)

    ReplyDelete
  6. Triinu!
    Tänan, mul on ju tütred, juba esimesele meeldis kleite õmmelda ja heegeldada. Muide, juba siis õmblesime sõbranna Iraga oma tütrekestele ühesuguseid kleit ja ikka koos. Ka temal on tütred, vanemad on meil ühevanused!

    ReplyDelete