Monday, January 11, 2010

Vikerkaar lumel

Võttis aega, mis ta võttis, kuid nüüd on põlvikud valmis!
Et nende kudumine ka nii palju aega võttis! Pole aastaid nii pikki põlvikuid kudunud, tegelikult ei mäleta, millal viimati üldse sokiteo ette võtsin. samuti oli mul vaid üks viht lõnga, millest sain kaks sarnast kera ja ühe, millest siis klapitasin pöiaosad. Saidki sellised. Palmikmustri ja põlvikud kudusin ajakirja Käsitöö järgi. Aitäh kena idee eest! Täpselt juhendi järgi kududa ei õnnestunud, lisasin sääremarjale vormi ja kiiluosa tegin ka teisiti.






9 comments:

  1. Alustasin just ise ka paar päeva tagasi soki kudumist. Pole vahepeal mitu aastat sokke kudunud , aga tuli meelde küll. Minu sokid saavad ka mitmevärvilised, aga seekord triibulised, sest otsisin kõik vanad lõngajupid välja.Põlvikute kudumine on lõnga- ja ajamahukam, aga vahvad on nad küll.

    ReplyDelete
  2. Какое чудо!!! Обожаю такие цвета!! Очень красиво))

    ReplyDelete
  3. Väga ilusad ja uhked! Tundub olevat suur töö. Neid ei raatsiks iga päev trööbata.

    ReplyDelete
  4. Thank you very much, dear Svetlana!

    ReplyDelete
  5. Aitäh!
    Polnud ka nii pikki põlvikuid varem teinud, samuti oli paras nuputamine, kuidas viht sellist vikerkaarelõnga lõnga enam-vähem sarnaseteks sukkadeks kududa.Ja et meie peres on ikka vanaemad sokke kudunud, siis olid oskused üpris roostes. Pöiaosa harutasin kolm korda tagasi. Mul ei tulnud enam meelde midagi, pidin ikka abi otsima raamatutest.

    ReplyDelete
  6. VERY SEXY AND UNUSUAL! And I hope it is an warmly item!))

    ReplyDelete
  7. Voi mite ilusad!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja nii tore
    lõng! Kas sa teit nemad all üles (?)? Ma olen tehnud need http://maahiska.vuodatus.net/blog/1127581/kirkkosukat-valmistui-/

    Vihje oli raamatus "Punokset puikoille" http://www.btj.fi/?file=505 ... Ma olen nii uhke et tein vaid üks viga :) Nemad on mu kiriku sokid, oli nii suur töö...

    ReplyDelete
  8. Tore jah, eesti oma lõng Raasiku Villavabrikust. Alustasin ülevalt ja tõesti oli suur töö.
    Mulle meeldisid need sokid ka, mis sa pärast kudusid vikerkaarevärvides ja siis vanutasid.

    ReplyDelete