Monday, January 25, 2010

Edevad kedrid




Mu ema kudus suuremale lapselapsele sokid. Sellised ilusate värvidega, meie oma kollikoera udupehmet karva kedratud valge lõnga sisse. Kuid ta oli nii korralikult vedanud lõngajookse, et kuidagi ei õnnestunud sokke üle pahkluu vedada. Seisid siis kapis, mina üles harutada neid ei raatsinud. Harutad üles, kood uue paari, aga ema ju kudus neid hoole ja armastusega.
Lõin siis käärid sisse, kole lugu küll, emme kootud sokkidest said edevad pahkluusoojendajad.

Kinnitus on küljel ja nagu ikka veidi sitsi-satsi kah juures. Talla alt läbi, siis ei nihku paigast!

Samast sokipaarist saab veel teise paari kedrisid, need alles pooleli.

Ja kuidas kedrisid jala otsa tõmmata, seda on näha ülemise pildi pealt. Need kedrid olid eelmises elus sall, selline asine ja korralik sall.

4 comments:

  1. Oh mis tore blogi, tunnen kohe ära hingesugulase villastele asjadele uue elu andjate hulgas! Nii kahju on vaadata second hand- poodides neid villaseid ühe elu ära elanud asju. Aitame nad koos uuele elule! Jõudu Sulle!
    Tervitustega, rosmariin

    ReplyDelete
  2. Väga-väga mõnusad asjad ja väga mõnus blogi, tulen kindlasi ikka ja jälle uudistama.

    Lahket villa,

    Julika
    Jaani talust

    ReplyDelete
  3. Ai kui tore idee! Ilusad!
    Ma samuti tulen ikka sun blogi vaatama :)

    ReplyDelete
  4. Julika ja Maahiska, tänan... see on mulle terve imeline maailm, millega ma sain tutvuda teie blogides.

    ReplyDelete